8. helmikuuta 2012

Ystävänpäivämaratooni #2

Askartelupisteessä käy tohina ja touhu. Ja huokailu kun alkaa tila käymään vähiin. Piti jo viime viikolla muokata,muuttaa ja rempata Makuuhuonetta missä askartelupaikkani on,mutta olikin isännällä niin kovasti muita hommia että jäi tuo projekti vartoomaan. Jokohan jo tällä viikolla ehtisi..odottavan aika on turhan pitkä ;)
Mutta sitten näihin:
Vähän hillitympää-yleensä mä miellän Ystävänpäivän niin,että kaikki vaaleanpunainen ja pinkki on silloin ihan in :) vaikken niistä niin kovin muutoin välitä. Mutta kun ystispäivä lähestyy niin silloin sekoan ihan totaalisesti - pinkkiä sinne ja roosaa tänne ja jiihaa,vähän vielä vaaleanpunaista :D
Löytyy sitä vaaleanpunaista tietty vähän tästäkin kortista.
Tuo ystävälle tarra on hopean värinen ääriviivatarra-nekään eivät enää ole mun lemppareitani,mutta joskus niitä tuli ostettua kauheat kasat,ja kai niitäkin pitäisi johonkin hassata. Mä värittelin sen permanent tussilla,ruskean värisellä,mutta ei se oikein onnistunut- tuo metallinen sävy hohtaa tuolta alta kuitenkin. Vaikka ei sekään ruma ole.


Huomaatte luultavasti,että joku on ihastunut tuohon Joy Craftsin kiekura stanssiin :) No mä vähän niitä liukuhihnalta stanssailin kaikissa väreissä,ja nyt päätin ne sitten käyttää kaikki jollain tavalla näihin ystiskortteihin - että koettaa kestää :D
Toinen lempimatsku on nyt nuo helmikanan höyhenet. Siis jeah,ne ovat kauniita.

Tämän postauksen kukat ovat kaikki (ei ruusut,ne ovat MD:n) Prima Marketingin Essentials kukkatuubista. Noita ruusukuvaneliöitä olen joskus aikaa sitten hommannut Donnosta.
Tämmöstä tällä erää, hommat jatkukoon =)  Pirteää päivää kaikille! (itse edelleen kipeä ja kuumeen kourissa)
                                                               ----Lauski----

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi :) Se piristää ja innostaa minua varmasti <3