6. maaliskuuta 2012

Herkku hetkiä ostoksilla

Mä vähäsen taas sekosin kun sai ihan rauhassa istuskella tässä edellisenä viikkona koneella ja napsautella ostoksia koriin =)
Nämä ihanuudet on Klemmarikellarista jotka köpsöteltiin meitin Toukan (nuorimmaisen lempinimi- se nyt vain on jäänyt päälle ,vaikkei enää 1v 9kk ikäsenä kovin toukka olekaan :D - )    kanssa hakemassa :)  Kiitos Jonnalle!!

Mä niin rakastuin tuohon Graphic45:n vauva paperiin.. ai-jai,ihania vaaveja =)
Sitten vuorossa Paperellan herkkuja:


Joululahjaksi sain aviomieheltä Big Shotin. Nyt vasta olen kuitenkin alkanut keräillä stansseja enemmän. Hitaasti hyvä tulee..voiko muuta odottaa ihmiseltä jonka juuret ovat Hämeessä :D :D
Ensimmäistä kertaa tilasin myös Villakeijusta,oli nopea ja ystävällinen palvelu myös siellä, kiitosta vain =)

Tämä seuraavakin on aivan pakko esitellä sillä se on oikea löytö! Mä olisin ostanut vaikka kuinka monta näitä,mutta tämä oli viimeinen :( Onneksi sain edes tämän! Eikä hinta tosiaan päätä huimannut - 3 euroa. Citymarketista.

Sisätila tuolla laatikossa on jaettu neljään eri lokerikkoon.

Näitä kaikkia ihanuuksia mä siis hipelöitten tässä seuraavat päivät :D
Odottelun alla ovat vielä tulossa olevat Craftican,Sinisiiven sekä Sinellin paketit.
Tulisivat jo ;) !
            Ihanaista illanjatkoa!                                  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi :) Se piristää ja innostaa minua varmasti <3