1. maaliskuuta 2012

Lennä perhonen,kesä luokseni tuo!

Pirteää huomenta ihmiset! On aamun ensimmäinen kupillinen kahvia juotu. Nyt on sopiva hetki lisäillä väkerryksiä kun pikku mieskin on keskittynyt aamun piirrettyihin ;)
Näitä mä olen tehnyt ihan liukuhihnalta. Itse kovasti tykästyin näihin.
Paperit ovat Forever Friendsin The good Lifesta. Pipariympyrät leikkurilla leikattu. Stanssi on Joy:n, enkä ehkä yhtään liioittele sanoessani että mä rrrrrrrraaaaakastan tuota stanssia. En tiiä mikä siinä nyt mukamas on niin hienoa..mä vaan tykkään. Eikai sitä sen enempiä tarvii selitellä :D

Nuo isot perhoset ovat Crafts.too:n ( http://www.crafts-too.com/), ja niitä hommasin Paperellasta.
Mukavan vaivattomia kortteja.

Kokeilumielessä testasin miltä sama kuvio näyttää tageissa.

Tagejahan ei voi koskaan olla liikaa,niitä kun voi änkeä mukaan mihinkä vain :D Päätin,että joku toinen kaunis päivä teen vielä lisää näitä, Sekä kortteja että tageja.
Lepattaviin, perhosen keveisiin tunnelmiin =)              ----Lauski----

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi :) Se piristää ja innostaa minua varmasti <3