21. kesäkuuta 2012

It´s all about the Vintage haaste # 21 LUONNOS

Minä vintage höperönä halusin osallistua tähän iki-ihanaan haasteeseen kun kerrankin voin. Mutta voi surkeus,enhän tajunnutkaan kiirettä pitää ja myöhästyin parilla tunnilla :D
Mutta julkaistaan tämä nyt kuitenkin.
Luonnoksen mukaan piti kortti tehdä. Mulle se on vähän haasteellista tehdä luonnoksen mukaan kun tuppaan lisäilemään koristeita liiaksi niin ettei se enää kohta näytä yhtään siltä miltä piti :D
No mutta,tämmöisen mukaan korttini valmistui

Pakko mun oli tähänkin tuupata nuo ylimääräiset perhoset,mutta kyllä mielestäni luonnoksen kortista tunnistaa. Olen tietenkin pikkusen jäävi sanomaan :D


Taustapaperiksi valitsin Glitzin vintage blue lehtiön paperit. Siis aivan ihania papereita!!
Vaaleaa kartonkia kohokuvioin ja reunat inkkailin.
Perhoset kohokuvioin myös.
Pikkuruusut ovat MD:n paitsi tuo isompi valkoinen on Tiimarista. Onneksi en enempää niitä hamstrannu,ovat jotenkin lörpsöjä :D
Puolihelmiä laittelin erikokoisia ja värisiä.


Tarvitsee seuraavan haasteen kera olla skarppina =) Nyt pitää lähteä höyhensaarille.
Haaveellisia vintage hetkiä toivottelee

2 kommenttia:

Lämmin kiitos kommentistasi :) Se piristää ja innostaa minua varmasti <3