10. kesäkuuta 2013

Tyttö,meri ja kilpikonna

Heippati Hei!
Samoilla Nelliessin vintagekuvilla jatketaan- toivottavasti ette ole jo ihan ähkyjä niistä =) Minä en nimittäin ole, mutta lupaan jo pian vähän jotain muutakin kuin näitä =)




Vaaleansinistä,turkoosia ja vaaleita sävyjä. Ja heti alkaa tehdä mieli kahlaamaan merenrantaan.


Siinä se suloinen kilppari mennä tepastaa. Melkein jäi koristeiden alla piiloon.



Tässä sitten "koristeköynnöstä" mistä löytyykin kaikenlaista. Noita pieniä satiiniruusuja mulla on ollut iät ja ajat ja aina ne ovat jääneet pyörimään kukkakoppien pohjille. Päätin kuitenkin jo hetken aikaa sitten että ne käytän pois. Niitä löytyy myös edellisen postaukseni kortista,tosin vain eri värissä.


Löytyy turkooseja gardenioita, valkoiseksi maalattuja puukuvio kuppikakkuja, tähtimäinen satiinikukka missä helmi keskellä,sekä väreihin sopiva sudenkorentohaaraniitti.



Aurinkoisia kesäpäiviä toivottelee myös tämä kortti. Happiness ja smile tarrat ovat kohokuviotarroja,teksti siis koholla.


Stanssasin kuvan kulmiin kulmakoristeet. Vaikka niitä stansseja on jos jonkinmoista,niin on se vaan kumma,ettei mun tule niitä juurikaan käytettyä. Onkohan BigShot jotenkin hankalasti saatavilla,sillä sijaitsee hyllyllä työpöytäni vieressä,ja se pitäisi sieltä aina nostaa. Ehkä mun täytyisi hommata sille joku ihan oma pikkupöytä jonka äärellä voisi sitten stanssailla. En tiiä,jotain tarvii kehittää ;)



Lisäksi seam binding-nauhaa,tällekin puolelle sudenkorento ja harsokangastakin tässä käytin. Sudin myös valkoista vähän sinne ja tänne kuten huomata voitte :) Niin juu,ja perhoset ovat leikattu Maja Designin papruarkista.


Auringonpaistetta pilven raoista ja ihanaa ihanaa syreenien tuoksua! (mun lempituoksu näin kesäisin ehdottomasti !!!!!!! )

Haliterkuin;



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi :) Se piristää ja innostaa minua varmasti <3